Wij werken hard met elkaar om onze patiënten de hartzorg te bieden die zij nodig hebben. Thorax Centrum Twente kijkt altijd vooruit, op zoek naar oplossingen om de zorg beter voor de patiënt en ook toekomstbestendig te maken. Soms is het goed eens even terug te blikken. Om stil te staan bij wat we in een bewogen periode wel met elkaar hebben kunnen bereiken! Hoe we een team bleven ondanks personele wisselingen. In die terugblik nemen we je graag mee, online!

Hoe hebben patiënten onze zorg de afgelopen jaren ervaren? In 2021 zijn 3.785 mensen opgenomen en bezochten meer dan 23.000 mensen de polikliniek van Thorax Centrum Twente. Collega’s gunnen je een blik achter de schermen, we nemen je mee in resultaten van de deelgroepen cardio-thoracale chirurgie, elektrofysiologie, interventiecardiologie en beeldvorming en de deelgroep hartfalen. We blijven leren en onderzoeken en leveren een belangrijke bijdrage aan de thoraxwetenschap.

Wij wensen je veel kijk- en leesplezier met de terugblik 2021!